Maandag 25 mei was daar dan, na wekenlange voorbereiding door de organisatie, de roparun doorkomst bij ’t Hok!
We kunnen niet anders concluderen dat dit voor zowel de lopers als het publiek een zeer geslaagde dag is geweest! Er is ruim gegeten en gedronken en dus kunnen wij met trots vermelden dat er namens AVH β¬1000 is overgemaakt aan stichting roparun! Tevens hebben Bas en Iris van de ijsverkoop hier nog eens β¬250 bovenop gedaan! Super bedankt allemaal en (hopelijk) tot volgend jaar!



